Dwa Typy Postów Na Grupie

Jeśli czytasz ten krótki wpis to prawdopodobnie masz już swoją grupę.

I być może zastanawiasz się, co masz dalej z nią zrobić.

Jeśli tak, ten artykuł może być pomocny.

To są takie posty, które sprawią, że bedziesz postrzegany/a jako zaufany Doradca i pomoga ci zbudować ciepły rynek osób, które cię znają, lubią i ufają ci.

A gdy już będziesz mieć takie osoby… sukces będzie bardzo blisko.

 

JAKI JEST CEL TWOJEJ GRUPY?

 

Zanim zaczniesz postować twoim zadaniem jest zastanowić się jakie są problemy, wyzwania, ból twojej grupy.

Więc na czym się koncentrujesz?

  1. Na produkcie, usłudze.
  2. Na budowaniu zespołu.

 

Przede wszystkim nie mieszaj tych dwóch grup ludzi, bo będą zdezorientowani.

 

Grupa produktowa

 

Grupa Do Budowania Zespołu

 

ZRÓB  BADANIE RYNKU

Jeśli nie wiesz co nie daje ludziom spać w nocy, po prostu porozmawiaj z nimi.

Jeśli masz jeszcze mało osób u siebie, znajdź podobne grupy i poobserwuj ich rozmowy, podpytaj co ich frustruje, co jest ich wyzwaniem.

Z czasem będziesz coraz lepiej odkrywać problemy twojej społeczności.

 

2 TYPY POSTÓW DO PUBLIKOWANIA CODZIENNIE

 

#1 Post oparty o wartość

#2 Post oparty o zaangażowanie

 

Przyjrzyjmy się im bliżej.

 

Typ #1. Twórz codziennie przynajmniej jeden post, który pomaga rozwiązywać ludziom ich problem.

Ja na przykład pomagam ludziom budować ciepły rynek, czyli usuwam ich problem gonienia za obcymi ludźmi.

 

Twój post powinien być:

-niesprzedażowy

-niepromocyjny

-niespamujący

-krótki, żeby ludzie chcieli go przeczytać i na tyle długi, żeby przekazać twój pomysł (100-200 słów, 2-5 min video)

-interesujący

-wartościowy

 

Jego celem jest pozycjonować ciebie jako zaufanego Doradcę. Kogoś kto rozwiązuje ich problemy.

 

Interesująca wskazówka: zauważysz z czasem, że tego typu posty nie mają za dużo komentarzy, polubień itp.

Ale… ludzie go widzą i korzystają z niego.

Więc nie martw się jeśli od razu ludzie na niego nie reagują.

 

Typ #2. Twórz co najmniej jeden angażujący wpis na twojej grupie. Jego celem jest lepiej poznać twoją społeczność.

zadawaj pytania…

niech będą krótkie…

Czasami najprostsze posty są najlepsze:

tak/nie

zgadzasz się?

prawda/fałsz

Proś o opinię…

co jest ulubione?

Twoja rada?

 

Prawie 30 wskazówek jak tworzyć angażujące posty

 

I nie muszą to być zawsze pytania biznesowe.

Ich celem jest zachęcenie do zaangażowania: komentarzy, lajków, udostepnień.

Im bardziej ludzie są zaangażowani, tym częściej Fb wyświetli ludziom twoje posty.

Wtedy ludzie cię znają, lubią, szanują.

 

Z łatwością przedstawisz im swoją propozycję.

Więc podejmij te działania:

-napisz post

-nagraj video

-audio

-obrazek

itp

 

Rób tak codziennie a nabierzesz w tym wprawy i twoje posty będą pomagały i angażowały coraz więcej osób.

A twoja grupa będzie rosła.

Podziel się w komentarzu swoimi dotychczasowymi sukcesami 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 thought on “Dwa Typy Postów Na Grupie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

CommentLuv badge